Strategisch financieel adviseur (36 uur)
Is Financiën jouw passie en heb je voldoende ervaring en senioriteit om op te treden als adviseur voor het college en de raad over financiële beleidskeuzes? Dan zijn we op zoek naar jou!?
Strategisch financieel adviseur (36 uur)
Wat ga je doen?
De afdeling Financiën bestaat uit enkele adviseurs Financiën, medewerkers Financiële administratie en een Teamleider Financiën. Team Financiën bestrijkt het vakgebied in de volledige breedte; van facturen tot aan de begrotingscyclus.
Als Strategisch financieel adviseur ben je verantwoordelijk voor het:
- Samenstellen P&C-producten (Begroting, Rekening, etc);
- Up to date maken en houden financiële regelgevingen (verordeningen, etc);
- Sparringpartner voor organisatie mbt financieel instrumentarium;
- Verantwoordelijk voor de algemene uitkering;
- Adviseert college en raad inzake financiële beleidskeuzes;
- Inzetbaar in organisatiebrede complexe (financiële) vraagstukken.
Wat breng je mee?
- Relevante HBO opleiding in financiën;
- Ruime kennis in de gemeentefinanciën;
- Relevante werkervaring;
- Allround inzetbaar;
- Cijfermatig goed aangelegd maar ook goed in het schrijven van teksten.
Wat bieden wij jou?
- Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende baan waar veel ruimte is voor eigen inbreng, die we dan uiteraard ook van jou verwachten;
- Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst van een jaar dat bij wederzijdse tevredenheid kan worden omgezet naar een vast dienstverband;
- Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een bruto maandsalaris aan van maximaal € 6.862,-- (indicatief schaal 12) bij een werkweek van 36 uur;
- Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%. In je IKB zit onder andere het vakantiegeld en eindejaarsuitkering verwerkt;
- Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP.
Waar is de gemeente mee bezig?
Voor de toekomst van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk zetten we in op behouden en versterken van onze eigen identiteit: een knooppunt in het Groene Hart. Daarom werken we met 265 trotse medewerkers, naast de dagelijkse werkzaamheden, aan drie samenhangende ambities: gezonde dorpen, een duurzaam landschap en een sterke samenleving. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.
Belangstelling?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link. Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen met Adri Laurman (Teamleider Financiën) en over de procedure met Fleur Frijling (HR adviseur) of Rekha Bechan-Ramdat (HR adviseur).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.