Allround medewerker buitendienst (36 uur)
Heb jij groene vingers en vind je het leuk om in de buitenlucht te werken? Dan is dit een mooie functie voor jou!
Allround medewerker buitendienst (36 uur)
Wat ga je doen?
De openbare ruimte is van iedereen, maar nog nét een klein beetje meer van jou. Jij verricht onder leiding van een meewerkend voorman onderhoudswerkzaamheden in de openbare ruimte. Hierbij kan je denken aan het bladruimen, snoeien (heesters en bomen), schoffelen, het aanplanten en snoeionderhoud. Ook het onderhoud op speelterreinen, het maaien van gazons of bermen en het verwijderen van zwerfafval is onderdeel van de werkzaamheden.
Je bent als medewerker hét visiekaartje van de gemeente. Je beweegt je immers de hele dag door de straten van Bodegraven-Reeuwijk. Je bent klantvriendelijk en gaat respectvol om met onze bewoners. Je hebt uiteraard oog voor je omgeving en je vindt het belangrijk verantwoordelijkheid te nemen en veilig te werken. Je vindt het leuk om in een team te werken, maar je kan ook zelfstandig werken.
Wat breng je mee?
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde (V)MBO opleiding in het groen en het liefst heb je al een aantal jaren ervaring;
- Heb je een certificaat voor het gebruik van een motorkettingzaag, bosmaaier en andere onderhoudsmachines? Dan is dat mooi meegenomen! Heb je dit nog niet? Wij bieden je dan de mogelijkheid deze te halen;
- Daarnaast heb je een VCA en EHBO certificaat of je bent bereid deze te halen.
Wat bieden we?
- Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende baan waar veel ruimte is voor eigen inbreng, die we dan uiteraard ook van jou verwachten;
- Je krijgt een aanstelling voor één jaar, die bij goed functioneren omgezet wordt in een vaste aanstelling;
- De functie is ingeschaald in salarisschaal 5 (min. € 2.316,- en max. € 3.369,- bruto per maand op basis van de CAO Gemeenten). Inschaling kan plaatsvinden in een aanloopschaal afhankelijk van je ervaring;
- Daarnaast kent de gemeente Bodegraven-Reeuwijk uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Deze kun je inzetten voor verschillende doelen, zoals het volgen van een opleiding, als extra salaris of voor het bijkopen van verlof;
- Wij kennen een aantrekkelijke pensioenregeling bij het ABP.
Wie zijn wij?
Een gemeente waar een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, hoog in het vaandel staat. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega’s in drie domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema’s zoals die vanuit de samenleving op ons af komen. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega’s en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.
Belangstelling?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan je CV en motivatiebrief via de link. Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer 0172-522522 contact opnemen met vacaturehouder Jasper Klomp (Teamleider / Beheerder groen, spelen en begraafplaatsen) en over de procedure kun je contact opnemen met Fleur Frijling (HR adviseur). De vacature staat open tot en met 30 november 2024.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld